onsdag 11 juni 2014

Sommarpresent & fönstershopping

Medans Lucas var på avslutningen, drog jag in på jobbet för att fixa lite grejer.
Möte upp världens bästa Cilla. Fick 2 flaskor vin av henne i sommarpresent... Helt galet... Men otroligt snällt! De röda ska tydligen vara supergott till grillat, och de andra skulle man bara dricka, rakt upp & ner :)  Kul att någon kan något om vin... Själv bara dricker jag, utan att tänka ;) 
Vi bestämde att vi skulle ses under sommaren, snacka, grilla, bada & smaka olika viner... Låter helt underbart, och hoppas verkligen de blir av.. Vet inte hur ofta man säger : vi måste ses & umgås en kväll....  Sen blir de aldrig av ändå... 

Idag när vi gick till Basilika, passerade jag en väskaffär... Såg en ryggsäck som jag blev helt förälskad i. Typ kärlek vid första ögonkastet! Ingen märkvärdigt så, men snygg, röd & en Spanien väska... Vet inte vad jag ska med den till, men vill ändå ha den :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar