torsdag 12 juni 2014

Ibland behöver man bara avreagera sig

Trots skolavslutning & god lunch, är jag så asförbannad & irriterad! Vill inte visa de utåt... Ibland får man tvångstankar eller vad de heter, och vill bara slå sönder något, slå något riktigt riktigt hårt. Få utlopp för sina känslor liksom... Idag är en sån dag. Inga namn nämnda, då jag inte vet vem läser här.. Men istället för att slå sönder något, så tog jag till "mina verktyg" och bakade en kladdkaka till kidsen som var /är här. Gjorde ett eget hittepå recept. I grund & botten, var de ändå ett klassiskt recept, men minska på något, öka på något, och tillsatte lite andra ingredienser.. Och givetvis, med mitt teflonhue, så skrev jag aldrig hur mycket och av vad jag tog... Typiskt mig hehehe...  Men den fick tummen upp av 3 glada barn iaf, som typ, åt upp hela...  Bra betyg med andra ord.. Kanske ska bli vansinnig lite oftare ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar