tisdag 24 juni 2014

2 dagar kvar...

Nu har jag 2 dagar på mig att fixa de sista inför resan... Kalmar & Spanien.. Borta länge..
Idag var vi nere på c syd och fixade det mesta... Kuddar, trådbackar, mackjärn mm mm.. I morgon ska förhoppningsvis de sista inhandlas, till detta hemmet, till katten & sanna.. Samt en sväng inom apoteket och fixa lite piller... Torsdag är en ren "sista minuten dag"  om vi missat något.. Och förutom det, ska jag & syrran på bank & skatteverket, bilen ska lämnas för att byta bromsklossar, jag ska hälsa på mamma, jag ska på massage, fixa låne grejer från Häljarps IF... Samt hänga med världens bästa Sanna ;)  Semester lär jag ta nästa vecka..
Var hos min goa vän E ikväll, och låna ett gäng böcker! Världsklass! Ska drunkna i dom i Spanien.. Har ju trots allt semester... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar