söndag 22 juni 2014

Musik till semestern....

Har nu fått ihop 22 låtar från diverse mp3 appar från mobilen.. Alla låtar finns inte, Så måste in via datorn också.. Dessa 22 låtar, tar ca 66 min att lyssna igenom... Får jag ihop 30 låtar, som snittar 3 min, har jag 90 min musik.. Då försvinner 1 1/2h.. De andra 33h då....  Sover bort dom hehehe... 

När Lucas sitter fram, och jag bak måste jag ha musik...och framförallt när jag ska somna, i en bil,...  Finns inget mer avslappnande!
Fast iof, har ju tv i bilen, ska nog ta hem ett gäng BBT... och Sex and The City, Då kommer jag inte alls vilja köra, bara åka ;), Jag vill egentligen bara åka, och inte köra.. Hatar köra i Frankrike... Jävla idioter är dom i trafiken. Men vi måste byta lite då & då.. Man klarar inte först 90 mil i Tyskland, sen 100 i Frankrike helt själv.. Så jag kör lite, "tar de för laget" ...  :D trots de går i snigelfart, kommer vi en liten bit på vägen.. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar