tisdag 10 juni 2014

Slappedagar

Rätt slappt på jobbet nu. Gött. Tar allt i snigeltempo. De snackas, vi dricker kaffe och tar de lugnt. Huuuuur skönt är inte det!? Har lätt världens bästa jobb (vet jag har sagt de förr, men säger de igen såklart!) . Idag har jag städat lite i kiosken.. Rensat upp, slängt mm. Den (kiosken) kommer byta plats till hösten! Kommer bli så grymt!! Ska bli kul med ombyggnad & nyheter!
Satt även och pratade med Fathen, en kollega, och blev relativt förvånad, när hon, rätt som de var, började käka på en blomma...?!? Eeh, oookeeey.. Men tydligen var de en bra blomma att äta, om man hade lågt blodtryck (hmm eller var de högt...) samt när man var förkyld.. Hon kan massvis med saker! Cool är hon!

Efter jobbet, drog jag hem och chilla lite, själv (mmm egentid!)...  Drog tom i mig en Mojito, rökte lite cigg.... Satt som en smäck!
Sen kom Lurreman & Hampus hem från skolan. De två har badat, spelat fotboll ända till 21 ikväll.. Underbart!

Fick även ett finbesök av världens bästa Sanna. Hon cykla ändå ut till mig idag, för att umgås, bada & snacka strunt. Hon är helt underbar! Såklart stanna hon på käk också.. Blev en del roliga skratt, som alltid.. ;)

Sista rundan med Lisa för kvällen, var helt fantastiskt. Vilken energikick! Ska bannemig fortsätta att gå sen också, minst 1/dag.. #degårbranu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar