lördag 14 juni 2014

Seriespel

Efter vv, styrde jag bilen mot Påarp... (typ utan navigering) 
Näst sista matchen i seriespelet. Tur väl hade dom en kiosk, to.m 2 st! Älskar när de finns kiosker, så man kan handla sitt traditionella kaffe,  sätta sig i gräset, och bara vara..
Lurre i mitten .. Han är aldrig på min sida..
Aaah, underbara kiosk
En del av Ligan.....
Matchen slutade 4-4.. (dock hävdade jag & en till mamma, att de slutade 5-4 till oss.... Men säger killarna själva 4-4 så får vi väl rätta oss efter det hehe)
Höll mig lite i kulisserna idag.. Fortfarande arg från vv... De är dock allt lite roligt att titta på föräldrarna.. Vissa står stilla, andra (som jag, sitter i gräset)  och vissa är superstressade!

Höll mig lite bakom kulliserna i mellanåt...Grrrr morr spott & fräs
Tack & hej leverpastej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar