tisdag 17 juni 2014

Fotbollsskola dag 2 & nerverna utanpå kroppen

Idag var de dags för fotbollsskola igen för Lurreman. Han var rätt sliten i morse efter gårdagens träning. Hmm, late!! Hehe.. Men hade haft en superdag. Massa BoIS spelare hade varit på besök och spelat med dom. Tröjan var full med autografer från ett gäng spelare samt tränaren. Lucas var heeelt lyrisk. Han ville säga till Johnny Lundberg, att jag jobbade med honom på akademin, men vågade inte... Haha, söte göte... Autografen han var mest stolt utöver, var från Torres. Hans favvo nr 1. Han gillade dock inte att "han" höll på Real Madrid.... Barca är myyycket bättre...

I morgon ska jag & syrran infinna oss i tingsrätten... Rättegången mellan pappas dödsbo och hans gode man drar igång.. Såååååå jäääääävla jobbigt! Men ska bli skönt att komma till ett avslut! Hatar, verkligen hatar den gode mannen... Han kräver mycket mer pengar än vad som är sagt, samt att han misskött sitt jobb... Samt att han inte kan visa upp ett ända kvitto på allt pappa spenderat osv... Saknar alla verifikationer... I morgon är det ord mot ord... Någon kommer vinna, någon kommer förlora.. Vet inte varför jag är nervös.. Men alla, alla nerver är på helspänn! Jag tröstäter något kopiöst! Nästan tryckt i mig ett pkt digestivekex..  Hatar förlora! Ser mig redan som en förlorare... Har aldrig träffat denna "gode man".. Men har fått för mig, han e runt 50-55 år, kommer komma i stora plötsliga svarta brallor, vit skjorta och en brun Manchester kavaj, vattenkammat hår...
Vinner han, kommer jag bli totalt förstörd!! Så mycket jobb, tid, kraft, energi, vi lagt ner detta året som gått.... Jesus.... Jag är faktiskt jättearg på pappa också.... Varför strulade han till det för sig så.... Whyyyy!?! Och ännu argare på mig själv, som inte gjorde något åt det medans han levde. ännu värre.....!!!!
I morgon, kommer det vara en kaoz dag,, vet de redan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar