torsdag 19 juni 2014

Semester och stofiler

Då var sista jobbdagen här.. Nu stundar semester tills 4e augusti.  Både skön & konstig känsla.. Härligt såklart med lata dagar, i solen.
Samtidigt gillar jag att jobba.... Men nu är där verkligen inget mer att göra.. Fick äran/frågan av chefen att hänga med honom i morse på ett frukostmöte tillsammans med BoIS sponsorer.. Kuuuul. Och gott! . Sen drog vi tillbaka till skolan och satt & snackade mest innan jag begav mig hemåt, redan till lunch, lite lyxigt...faktiskt...

Fixa donken lunch till lurre på vägen hem.. Blev mycket uppskattat..
Själv bara vände jag i dörren, typ, för att åka ner på Maxi för att inhandla midsommarmat.. Var inte ensam om jag säger så.. Jag och ca 18000 andra, var där samtidigt... Sura tanter, gamla stofiler stod i min körbana heeeela tiden.. Vad fan e det med folk? Undan eller väck, hur svårt ska de va?? Gick bananas ett par ggr.
Mycket behagligare inne på systemet...

Nu ikväll, har jag fixat de mesta inför i morgon... En räkchesecake är gjord, drinktilltugg är fixade (svinfula blev dom, skitsamma, de ska bara inhaleras ) , en aioli är gjord samt en sats bea sås är klar... I morgon fixas resten.. Slut som artist för idag....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar