fredag 13 juni 2014

Jobb, fotboll fotboll & kvällstur

Haft en strålande dag på jobbet... Som alltid.... Blev städ & inventering. I morgon fortsätter vi i samma stuk. En del saker som ska köpas in till hösten mm mm.
Kom på mig själv i soffan i morse, att kl var 9:30 innan jag kom iväg.. Kunde inte slita mig från sommarlovsmorgon, hehe.. (blir nog aldrig riktigt vuxen)  Men de var helt okej, alla tar lite sovmorgon nu.. 
 
Älskade Sommarlov :) Saknade dock kringlan ;)
Samt Katten i hatten vet allt om Ditten& Datten...
 
 
Efter jobbet drog jag på massage hos världens bästa Linda nere på gymmet. Ryggmassage. Riktigt najs!
 
 
 
Dagens 3e punkt på agendan, var att bege oss till Råå. Lucas skulle spela match med c serien. Sista innan sommaruppehållet. Gick bra. Grabbarna spelade lysande.. Tyvärr inte motståndarna.. Mycket fulspel.. Lurre fick en känga bla.. (då slår pulsen hos en mamma, tankarna går :vem är de jag ska in och fälla & göra en flying elbow på! Hehehe)  Men vi skötte de snyggt, spela bra.. Tråkigt efter matchen, när motståndarnas tränare är surare än killarna och med kommentarer som : varför kommer ni med ett sånt bra lag i c serien, hade vi vetat det hade vi ställt upp med ett betydligare bättre lag!....  Eee say what?!
Fick låna en stol av snälla Lotta
 
 
De är på kanten de händer roliga saker.. "humormammorna" var med idag ;)
"nu e de krig, i tomteskoooogen"  hahahaha
Lurre susa förbi...
Ett gäng glada grabbar!
Hemkomna från ett iskallt Råå (yes, frös röven av mig!)  tog jag Lisa och gick min kvällsrunda. En underbar solnedgång väntade utanför skogen... Så mysigt! Lisa har även, by the way, Europas fulaste underbett! Utan tvekan, hahaha. Jämförde henne med en kamel, och faktiskt, blev det rätt lika ;)  Messa givetvis bilden till Helen, som skickade tillbaka massa gapskratt.. Detta kommer vi ha roligt åt!!
Fina Lisa...
Hahaha, lätt dagens bästa bild!
Så var dagen kommen då VM startar.. Massa fotboll, var kväll, under en lång tid. Tycker det är helt okej att titta på. Men kommer verkligen inte se allt.. Bara Spanien vinner skiten, så är jag nöjd hehehe.. Mitt favvolag under vm.. Har även, såklart, tippat ett vm tips, som Lurres lag sålt.
 
Fick 1 poäng idag iaf... Alltid något ;)   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar