söndag 15 juni 2014

Sjöarna

Somna tidigt igår, och vaknade upp redan 8 idag. Efter en kanna kaffe i soffan kände jag mig rätt utvilad vid 9 snåret. Tog Lisa i bilen och körde ut till sjöarna i Saxtorp. Har inte varit där på 100 år en sommardag. Shit pommes vad fint där är. Positivt överraskad.
De var så fint så fint...Lugnt &stilla
Och hundarna får bada där, springa omkring hur som helst (under kontroll såklart). 
Vi var rätt så ensamma där ute så tidigt. Någon campare stod och fixa frulle på stranden (hur coolt & mysigt är inte det då?)  
Gick runt halva sjön & tillbaka. Lisa var inget vattendjur direkt. Ut till magen bara, plaska rundor, sen var det nock för henne. Skönt egentligen, så slapp jag bada, hehe..  Att rulla sig i sanden var desto roligare... 
Wooow, kolla vad spännande
Hmmmmm
"hjälp, otäckt, jag smiter upp igen!"
Så ful!!! Likna en råtta med hår på
Wiiiiii, kaaaaallt och obehagligt!!!
Såklart en "Selfie" på oss morronpigga jävlar! 
Sand mellan tårna.. Najs najs... 
Jag höll mig att doppa fossingarna jag med... Körde en Lisa style 

Gick en sväng i skogen också med henne. Barfota såklart! Är de sommar så är det. Älskar att vara barfota. Många barndomsminnen kommer fram.

Sommarfötter!! L O V E 
Underbara skog! ( sommartid! )
Hästhagar...
Här torkar vi lite innan bilturen hem..
En fantastisk avslutning på en 2v semester för Lisa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar