söndag 1 juni 2014

Promenad i Afrika, altan häng med en skadad Tina Törner

Nu ska jag ha lite koll på hur mycket jag går på 2v när jag är hundvakt. Mest för skojs skull, men givetvis lite tävling mot vågen...
Ladda återigen ner runkeeper (den har varit vilade i ca 1 år) och stötte genast på problem, vilket jag hatar! Gps:en funka inte som den skulle.. . Grr, morr, spott & fräs. När jag var klar, så hade jag varit i typ Afrika, och ingen sträcka var räknad, överhuvudtaget! Och ja, man kan lägga in de manuellt sen på datorn, men palla!? Nä, skiten ska bara fungera! Nåväl, vad e en bal på slottet? De var iaf en skön promenad i skogen... Hade nästan glömt hur mysigt där är...
 
 
I em hade jag världens bästa E, alias Tina Törner, på kaffebesök och sol häng. Hon var dock lite invalidiserad, då hon slatt pektån.. Men en bit vattenmelon fixa biffen på blåsan, så även hon kunde avnjuta solsken, kaffe, melon & massa waffers. Hennes grabbar låg i plurret med Lurre & Marcus i flertal timmar... Snacka om Roffe Russin... Men underbart och se dom ha kul tillsammans och leka gärnet. 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar