lördag 7 juni 2014

Prestationsångest eller nått

Hade 0,7 kvar att tappa fram till midsommar... Idag har jag istället 1,2 kg.. ... 2 veckor kvar!!! Total katastrof!!! Vad händer,,,egentligen?? Hur kan kroppen vara som den är... Denna vecka har jag varit ute på promenader , i snitt 7km/dag, i 7 dagar... Det är 49 km mer än vad jag hade gått, OM jag inte varit hundvakt. Hur kan jag då lägga på mig +0,4kg?? Får inte ihop det.. Absolut inte småätit om kvällarna, förutom vattenmelon & jordgubbar. Jag pryglar upp mig själv inombords idag.... E så förbannat irriterad på mig själv, helt kass i huet, vill prestera, men inget funkar, blir lite smått stressad  .. Vad mer kan jag göra?? Nada känns det som....
 

Jag jobbade mkt under veckan, mer är jag brukar... och åt såklart mindre, stressa en del ( inombords) Men samtidigt haft det helt fantastisk kul, skrattat mycket, varit på ett bra humör mm mm... OCH varit ute och rört på mig 2ggr/dag, så blir det ett j ä v l a plus!!!! Shoot me, typ!!!  
 
Och nu fuckar datorn också med mig... Kan inte importera några bilder.... Moget!!!!
 
Ja, denna dagen får helt enkelt vara katastrofal! I morgon är en helt ny dag, som förmodligen kommer bli betydligt bättre än idag..
 
Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar