lördag 1 november 2014

Hektisk dag

Kl ringde 7:30 idag...•gääääsp•  Prio 1 - kaffe ! 
8:30 var jag i Häljarp, skulle köra Lurre och Micke till Kastrup. Spaniensemester för dom i 1v. 
   Mitt❤️

Körde från Kastrup raka vägen till C syd för att hitta en present till Marcus . 
hämta upp syrran strax efter 11 för ett gemensamt besök hos mamma... Idag var de inte alls bra... Hon var jättevirrig , kunde typ inte resa sig ur soffan själv , yr, talade osammanhängande mm... Såååå jobbigt och frustrerande! 
Ingela fixa med hennes telefon , la in Nix på den, då en idiot försäljare ringt strax efter 6 i morse ... Suck... 
Ingela hade med Pepsi,,, en lånehund ,, helt fluffiga öron och supersöt 
   Pappilon ... 

Efter ett par h hos mamma gasa vi till Ikea. Jag hade tagit på mig ett uppdrag om att handla in hyllor till jobbet, lagerhyllor. Då jag glömt lappen på jobb, gick jag på känsla med Ingelas tänk .. Kommer bli superbra ! Blev en del hehehe 

   Paparazzi var i farten... Tydligen ett    släktdrag hahaha ... 

Fyllde bilen , dagen till ära combi BMW ( Bajs Mellan Wäxlarna bil hahaha huuuumor) Droppa av Ingela och peposi (hunden) i Glumman. 
Asse som skulle hjälpa mig att ta emot hyllorna på jobbet, var ute på uppdrag och bad mig vänta tills måndag istället ... Som kompensation , skulle han bjussa mig på lunch... Man tackar man tackar .. 

Hem, duscha , kasta i mig en snabb och sen lunch i form av yoghurt , crunchisar och 4 rutor choklad ( zaaaaa vad jag är onyttigt!!! Går Bananas på mig själv, i morgon ger jag mig en örfil delux ) 

Körde till häljarp igen, strax innan 17... Hälsa på Torres , kela , gav honom mat ... 17:30 cykla jag på en punkterad cykel till Therese som bjussa på käk. Kina mat,,, förbaskat gott ! Och cheesecake till efterrätt.. Och rödvin... 



Spett, gryta , ris och nudlar,, grönsaker och jordnötssås och sötsuras gjorde magen mätt och belåten 


Pierre hade fått en finne,,, mitt i panna ... Snart 40år och första finnen ,,, men Therese fick bort den hyfsat med lite smink ., han skulle vara dörrvakt ikväll på ett uteställe i stan , Tages , och ville se "snygg ut" 😃 

Mycket trevlig kväll med god mat och dryck 

Fick även en bild på allt lucas shoppat idag,, inför matchen på sön kväll 
   Snyggt 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar