lördag 1 november 2014

Bitchslappar mig själv ..

........................................... Fan....... Denna dagen skulle inte komma... 

Jag är så in i helsikes förbannad på mig själv..... Jag är så besviken på mig själv så de inte går att förklara...  
Nu är det fan dax att "vakna upp"!!!!
Sluta leva som jag tror mig funka .. Sluta slarva, sluta "fuska" För de finns inga genvägar ... Jag hoppa upp på den digitala i morse .... +1,8 sen sist....3v sen...  Nästan 2 kg ... Och jag är öööööver målvikt ... Fullständig katastrof för min del... 
Men jag behövde detta ..!! Behövde få de "in my face" för ett uppvaknande , om att det funkar inte äta när det passar , de funkar inte skippa grönsakerna , de funkar inte med godsaker och vin mitt i veckan allt för ofta ... De funkar inte vara utanför någon form av träning /motion i längden... Inte för mig.. Men alla är vi olika...Klart man ska leva och ha det bra, men med måtta ... 
Jag har bestämt mig,,, jag tar tag i mig själv redan idag ! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar