lördag 15 november 2014

Here we go again...

Wtf .... Ny urinvägsinfektion .... Ont i fiffi igen!!! Och känns som man kissar eld... Vad händer??? Ny antibiotika ska hämtas ut. De ville skicka urinen på odling då den kom tätt på igen ... De ville skicka i morgon ... Med ett nytt färskt prov... Men då fick jag inte börja med antibiotikan idag... Men i morgon kan inte jag... Jag ska på dop... Så nästa dag var måndag... Men jag klarar inte att inte ta medecin tills måndag... Så jag avvaktar med odlingen helt enkelt!! 

Aaah.. Hade en supermysig fredagskväll med världens bästa Emma .. Den satt som en smäck efter dagens halligalli .. 
Hon hade med sig en flarra vin och lite mojitos så vi kunde ha lite "sommar feeling" i de trista novembetvädret :) 

Lurre fick lite presenter han också och var supernöjd.. Vi käka kyckling i currysås , marängswiss och åt massa godis .. Titta på idol , rocka loss.. Och pratade massvis. Hon drar ändå till L-A om 2 månader ... Hon visa bilder på sin lägenhet.. Omg ... Hon kommer ha de såååå najs ... Ska plugga i 6 mån men planerar att stanna minst 1 år.. Ååå jag vill hälsa på... Tänk att få gå på stjärngatan i Hollywood , se warner bross , universal pictures .. Komma in i filmvärlden.. Åka till Beverly Hills... Bada på santa Monica beach ... mm mm... Det hade varit en dröm!!!!! Syrran fyller 50 i morgon , och i ett paket hon fick av sin man igår (en fin gryta) så låg där 2 flygbiljetter , en resa, till LA i feb.. Hon ska alltså få uppleva detta ... Sååååå coolt !!!!!! 
Hennes lägenhet ligger precis vid stranden , ut mot en marina ... Hon delar den med 3 andra tjejer... Häftigt! 

Hennes utsikt .... Inte fy skam .... 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar