lördag 8 november 2014

Kastrup , cup och lördagsslapp

Kl ringde 9 i morse...Blev inte  många timmars sömn ... 


Efter en kanna kaffe styrde jag bilen mot Kastrup för att hämta upp Lurreman och Micke. 
Saknat den lilla räkan såklart men veckan har gått fort ! Men härligt att krama om honom! 
Vi körde nästan raka vägen till Södra Sandby då Häljarps P03 skulle spela cup.  Men det fick bli ett stopp på mc först då alla var ganska hungriga .  Och jag var sugen på Frappe.. Frappe är lätt mc godaste sak ! Bästa som finns! 

Cuppen i Sandby gick galant. De spela bra och slutade 2a. Förra året vann vi den. 

Efter en heldag på cup så åkte vi till Häljarp . Jag stanna kvar en stund och vi käka lite köpemat. De var trötta efter resan och jag själv relativt sliten. Fick bli en falafel för min del. 
Nu ikväll ligger kroppen raklång i soffan...med lite godis och vatten hehe.. Funderar på om jag gått upp det 1,1 jag gick ner i veckan... Och mest troligt är svaret : Yepp! Men idag är det en ccl dag ... Jag njuter, det ska man göra då och då ;) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar