lördag 8 november 2014

Tjejmiddag

Är bakis igen ! Nu får de bli lugnt med festandet ett tag... Eller inte.... Hehehe 

Var på tjejmiddag hos Elinore igår ... Riktigt najs var det.. Blev långt in på natten innan jag raggla ut från huset. Prata tjejsnack, dela hemlisar , skratta , rökte , spela musik av världsklass mm. En mkt lyckad middag!!
Till förrätt bjöd hon på salta kex och nån röra med rödlök, stenbitsrom (vitlök?) 
Och till detta dela vi en flaska iskall Asti ... I was in heaven !! 
Jag fick mig en bitchslap när jag dubbeldippa kexen i röran  ... Hahahaha Regler är till för att brytas hehe 

Till huvudrätt blev det färsk pasta med en räkgryta . Magiskt gott!!! 

Tydligen så gott så att jag missa fota hela tallriken när det var klart för förtäring 
Till detta ett gott vitt vin som en man på systemet rekommenderat . Tummen upp till honom ! 
Såklart efterrätt ! Mandelkorg ( made by her mum!) med vaniljglass och varm hjortronsås ... Loved it! 
Till detta en riktig god dricka som hon hittat i Helsingör... 

Sen blev det babbel , girl talk,mer vin & likör, musik , cigg mm... 
Tack underbara Eleonor !! En kväll i världsklass <3 









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar