söndag 9 november 2014

Ont i fiffi , Lurrevecka och underbart svar

Haft ont i rygg, mage , äggstockar ett tag..urinen har luktat apa..  Och igår fick jag även ont i "fiffi".. Inatt viste jag inte vart jag skulle ta vägen... Smärta från Hell och blod i pinket ... I morse kändes de som jag hade feber... Ringde vc och fick en tid redan på fm ... Jodååå,,, kraftig urinvägsinfektion .. Antibiotika i 5 dagar , 3tabletter per dag.. 

Mådde jag inte bättre i ryggen i morgon skulle jag återkomma för att se så de inte spridit sig till njurarna..  
Har legat nerbäddad halva dagen och mått allmänt dålig ... 

Hade ställt kl på 15:45 för att åka ut och hämta Lurreman. Mamma vecka denna vecka , mysigt. 
Nu ikväll har vi drukit glögg, ätit pepparkakor & toffefee med massa tända ljus 



Jag har även mailat ut till kidsen vad som ska bakas i morgon... Kladdkaka :) Fick ett jädrans härligt svar från en elev.. Jag bara satt och log... Att tre enkla ord kan göra en så glad inombords ... 
Känner mig så stolt på något sätt... Att dom verkligen gillar det!! Jag älskar verkligen mitt jobb... ( undras hur länge denna känsla kommer sitta i ... ?)  
Sen får vi se huuuur kladdkakorna blir... Missa 2 ingridienser .. Crap !! En viktigt detalj iaf... Kakaon .. Ooopsiii ,,, ah, de löser sig ...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar