tisdag 25 november 2014

Katjing och hejdå , ärende tvätt och hunger

25:e och lön... De sa katjiing på kontot... "$$",,,, men betalade räkningar ,,,och nu är det ett minne blott... Denna månaden suger balle... Höga räkningar, onödiga räkningar ... Moget som fan... 
Men vad är en bal på slottet ?? Detta fixar jag... Allt löser sig på ett eller annat sätt... Ska bara lära mig att prioritera helt enkelt.. 

Morgonen börja med städ i hkk salen.. Fick hjälp av de som inte träna fotboll .. Går lite snabbare när man är fler.. Sen var de inte alltför populärt att städa heller hehehe,, fick höra ett och annat .. Men efter jag gav dom lite ceed blev de på lite bättre humör.. 
Fm fortsatte i möte ända till lunch.. Ett kul möte.. Broren till El Capeteno var på plats. Hans företag ska fixa till allt.  Vi ska pimpa om skolan lite.. Eller ganska mycket... !! Kommer bli ascoolt ! Fototapeter , nya skyltar , solskydd , dataväska, spelartunnel, nya kaffemuggar ,försäljning i kiosken av kläder, mm mm.. 

Slutade till 13 idag.. Körde i 190 till häljarp . Jag hade fått svar på mailen att jag hade en köpare till min cykel (perfekt nu i julklappstider och Ullared ). Kom människan ??? Näääää . Morr spott och fräs ... Blir galen på sånt!! Är man inte intresserad , så sääääg det då, hur svårt ska de va??  Väntade i 45 min sen åkte jag.. Har inte hört ett ljud.. 
Åkte inom ÖB och brände lite pengar... Tvättmedel , julstjärnor , schampo mm.. Bara blunda och betala.. se glad och tacksam ut.. 
Ner på stan i ett ärende på team Sportia .. Hem, tvätta gärnet .. 
Blev vrålhungrig , och hade glömt ta ut kycklingfilé .. En av fåtal ggr jag saknade micro.. Fick bli pasta , wokade grönsaker som jag naturligtvis brände då jag glömde dom... och en tomatsås , made by Dolmio hehehe ... pimpad med vitlök och skinka .. Sen toppa jag allt med ädelost .. Nom nom . 
Hetsåt så hungrig jag var... På ett par min var tallriken tom ! 

Nu dax att fixa tvätten igen... Ingen rast , ingen ro :) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar