onsdag 3 augusti 2011

Vårdcentralen var god dröj.....

Ja, verkligen var go dröj...... Dröj gärna ett par veckor ¤%&/#¤%& ( arg blir jag )

Ringde idag och ville ha en tidigare tid hos läkaren med min satans nacke. Nopp, det fick jag inte. Ingen annan än min "ordinarie" läkare kunde ta hand om mig. Så jag måste vänta till den 1 sep kl 9,30. Undra hur många det jobbar där egentligen???!!!?? Vist, det är sem tider, men hallå, det måste ju finnas fler.....

Jag ifrågasatte hon som svarade och hon då tyckte det var okej att jag äter Citodon i 1 månad, 3 per dag.... Ooooh Ja, det var inga problem att göra så...... eeeeeh , jooo, det tycker jag. När man annars får dom utskriva på recept, så tar man dom 10 dagar i sträck.. men hon sa det var okej.....

Det är bara det att jag blir såååå trött av dom. Inte så jag somnar dagtid på jobb, men jag är inte fullt fokuserad, och ögonen hänger och slänger. Hur bra är då detta?? Och huvudvärk har jag.. Sover illa om natten.. men, men, det är bara att bita ihop, och vänta på den 1 sep helt enkelt....  Får stå ut med nackont & domningar i armen ett tag till... Såklart lindrar osteopaten det, men jag vill bli fri från det, veta varför, om det är diskbråck eller nervkläm... Ngt är fel iaf, så mycket vet jag!!!


Vill påstå ja har alla dessa symptom...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar