fredag 12 augusti 2011

Väntar på MR-Röntgen..

Äntligen fick jag pratat med en "normal" doktor igår på Centrum... Jag förklara hur jag mådde, och han förstod på direkten. Han sa med att vi inte kunde vänta till den 1 sep med allt.. Han skicka iväg en remiss igår, och skrev in att han ville ha svar på bilderna "innan 1 sep" Wiiihooo. Bollen är i rullning... Som alla andra sagt, så trodde han med att det var diskbråck eller en nerv ikläm. Jag längtar tills svaret kommer, och hoppas att det är något som går att fixa till...
Citodon skrev han med ut.... Inga problem alls, han skrev ut ett 100 pack innan jag han blinka :) Meeen, han sa med att jag måste trappa ner på dom sen... Man blir beroende av dom enl alla läkare... Så ev skulle jag käka några andra tabletter sen, efter mötet 1 sep. Några som var mindre beroendeframkallande..
Har en vän som gått på dom i ca 8 mån, och hon blev inte beroende av dom.. Kunde sluta på studs. Så det tror jag med att jag kan. Sålänge jag inte har ont, behöver jag ju inte ta dom :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar