onsdag 3 augusti 2011

Blev bara promenader igår

Igår blev det som sagt ingen "träning" förutom promenader... Hade tänkt att ta en PW efter middagen, men så boka vi resa mm och tiden flög iväg. Lucas ville sitta och mysa ett tag i soffan med innan han la sig, och Tajan var tvungen att komma ut....
Så jag koppla Tajan och vi tog vår gamla trogan runda, som i nuläget tar 40-45 min. Kan inte gå i rasande fart, då blir han trött & kass i sina höfter.. Men vi lunka på i en normal tackt iaf.
Vi åkern där majsen växer & växer, känns det som om man går i en djungel eller ngt. Det ser fräckt ut. Män känns samtidigt lite läskigt... Jag har ju mina "ofattbara" tankar ibland, som bara kommer... Kan inte hjälpa det. men igår kom en tanke om att : Tänk om det finns psykopater som gömmer sig i majsfältet, som bara hoppar fram och skrämmer skiten ur mig.. jag hade nog svimmat av rädlsa, och Tajan som älskar typ alla människor, hade säkert bara viftat på svansen och velat bli klappad.... Skumma tankar man kan få....

Stora höga majsfält....
Så igår bestod min träning av :

70 min promenad ( hela dagen )

Maten
Frukost : Smoothie, äggröra & en knäckemacka ( falu rågrut) med mosad avvocado på
Lunch : Dagens på Speakers, kokt torskfilé med äggsås & potatis
Middag : Spagetti & köttfärssås, + en härlig grönsallad
Mellis : Vattenmelon & päron

Känner mig inte småhungrig mer, och det känns som jag kommit in i mina gamla rutiner igen :) Äntligen!!

Idag eller i morse var det tungt att gå upp och jogga.. Jag var jättetrött, men tog mig runt iaf, 4 km på 26 min..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar