fredag 19 augusti 2011

Födelsedagskillarna

Idag fyller min make 36 år, och vår älskade vovve Tajan 10! år.. Ikväll vankas det kalas....



36 åringen...
 

10-åringen


På min morgonrunda plockade jag ihop en härlig höstbukett med blommor. varför gå och köpa, när man kan plocka fina utomhus?
Det blev sång ( ja, ngt kraxigt iaf .. ) och paketutdelning strax innan 07:00 i morse.Fick först väcka minimannen, och det var inte lätt, han var svårväckt idag... Brickan bestod av Blommor, grattiskort, paket och en bakelse med ljus i..

Härlig höstbukett...

Såklart blev det en present med till båda :) ett ben till Tajan som inte behövdes slås in. Han satt och praktiskt taget "yla" för han kände lukten av det + att jag palla inte ha massa småpapper liggandes på golvet :)
Lucas hade själv gjort ett "Grattis kort" till pappa på fritids i veckan. Det har legat gömt i uterummet ett par dagar, på ett " hemligt gömställe"


Glömde fotta hela brickan, allt gick i racerfart....

Lurres hemmagjorda gulliga kort

Vad fanns det då i paketet? Jo, boken om Patrik Sjöbergs liv. Vi ska ju snart på semester, så det var en "praktisk present" , och jag vet en som kommer sitta limmad med boken iaf... undras om man får låna den sen....



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar