onsdag 3 augusti 2011

Föll inte för frestelsen...

Igår kom min chef på besök från Kungälv. Med sig hade han vetekrans, som såg urläcker ut.... men jag föll inte för frestelsen. Tog en titt på den, och vek ihop påsen igen. Och kände faktiskt inget sug.... Stollt över mig själv!
Vi tog en lunch nere på Speakers Corner, i solen. Varmt var det. Han fråga om vi skulle sitta i skuggan eller i solen. Självklart valde jag solen... Dumt val. När jag kommit halvägs in på lunchen var det så varmt så svetten börja komma. Det var som en gryta på torget, ingen vindpust alls... Servetten åkte fram, fick torka mig i ansiktet flera gånger, något pinsamt.... men man lär sig av sina misstag :) Nästa soliga dag jag äter ute, blir det i skuggan. Men det var iaf trevlig. Och fick reda på att jag ska upp på ett platschefsmöte i Marstrand i slutet på aug. Kan bli intressant..


Ålska sommaren....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar