måndag 8 augusti 2011

Sitter på akuten i Lund...

I fredags small det till lite i mitt lår när jag hoppa in i mina bil.. Gjorde lite ont, men tänkte inte så mycket på det.. Har haft lite känningar under helgen, men tänkt att jag säkerligen sträkt mig lite så det går väl över. Har med haft full koncentration på min onda nacke och domningar i armen...

Så idag på jobb, när jag gick ner för trappan till källaren, så var det som om det explodera inne i låret. Jätte obehaglig känsla... Låret var kallt & sedan växlade det till varmt, hela tiden. Jätte ont och jätte obehagligt. Tänkte att nu så explodera mina muskler...

Ringde vårdcentralen, som i sin tur skicka mig till akuten, om det nu skulle röra sig om en inre blödning. Äter waran, så då var det lika bra åka direkt till Lund.

I kassan fick jag höra att man även kunde mistänka propp i låret,.då jag haft det innan. Jag trodde helt klart jag inte kunde få det mer,.då jag äter medicin mot det.. Men så var inte fallet, mycket mycket sällsynt, men man kunde få det igen.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar