måndag 8 augusti 2011

Ekeby möbelaffär

Igår var jag på Ekeby möbelaffär med svärmor. Hon ville ha en ny soffa och jag erbjöd mig att hänga med och kika på en.
Vi såg i tidningen i förra veckan att de hade vissa kampanjpriser nu, så lika bra och passa på. Hon hade fastnatt för en i annonsen och när vi såg den i verkligheten så föll hon pladask på direkten


Denna bruna fina soffa blev hennes köp för dagen. Inte bordet, bara soffan. Men bordet var jättehäftigt det med. Kanske inte hennes stil bara... ;)

  Vi gick runder i affären och kika runder. Lika bra att passa på när man ändå är där. Gud vad jag önskar jag var miljonär... Så fina möbler det finns, och så mycket man vill ha....

Tex denna ute vid poolen. Gud vad lyxigt...
Eller denna "rotting hörnsoffa" soffa i uterummet...........

.............eller denna rotting grupp...
Ja där fanns mycket som man ville ha helt enkelt. Jag blev förälskad i en "mörk grå divansoffaa" Jag vet vi precis har köpt en, och vi ska behålla den, men den jag såg igår var såååååå snygg. Tog inget kort på den,det glömde jga bort helt...

Kika även på nya köksmöbler, bord & stolar. Där fanns med en del som föll i min smak. Vill ha ett ek bord & 6 st stolar. Men, får bli till våren, ska spara i höst ska spara i höst & vinter. Vill ju även ha nytt "sidebord" i hallen, nya tavlor, tavellister, nya möbler i tvätt stugan. Så som sagt, man skulle vara miljonär......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar