måndag 1 augusti 2011

Löpning & bra frukost

Japp, idag gjorde jag det. När kl ringde var ögonen så grusiga så det var svårt att öppna dom.. Men upp kom jag, jag snoza inte heller... 05:47 stod jag i startgropen ute på Svamstigen. Satte på musik, och startade Runkeeper och begav mig iväg. Blev inte riktigt samma runda som jag trott, då jag var lite förslö och tiden rann iväg. Kan ju inte ha med hunden, och han ska med ut på en liten runda, sen måste jag vara färdigduschad till 6:50, då det är mannens tur att överta badrummet...
Men jag sprang iaf 3,8 km, och jag sprang hela tiden, stanna inte upp mer än 1 gång, när jag nästan var hemma. Hade glömt att när jag svettas i öronen, så ramlar hörlurarna ut... Blir galen på det, ett kanske litet, men stort irritationsmoment för mig sådär på morgonen...
Sprang iaf mina 3,8 km på 25:33 min. I morgon är det " vila" och ons är det dax igen. Tänkte löpa mån, ons & fre, och träna gym tis & tors på lunchen.



Frukosten bestod av en Smoothie alá Linda och äggröra. Den står jag mig på ganska så länge, och vid 11 snåret käkar jag en frukt på jobbet, sen kl 12 är det ju lunch. Känns skönt att ha kommit igång igen med "nyttigheten" Och ar inte haft ett enda gottesug sen i lördags kväll!!!

1 kommentar:

  1. Fan va duktigt!!!
    Dax för mig att börja röra på fläsket snart oxå...

    SvaraRadera