måndag 1 augusti 2011

Måndag avklarad

Efter en härlig solig dag börjar kvällen lida mot sitt slut...
Efter ett tag på jobb, kändes det som man var inne i rutinerna igen, gick snabbt. Läskigt snabbt..
Nu ikväll har jag och sonen varit inne och sett på BoIS. Det gick ju bra, Boisarna vann med 3-0.


En glad liten Boisare
 Träning
Träningen för idag blev min joggingrunda. Ska prova plankan när jag lägger mig. Har så förbannat ont i min nacke & arm idag :( läkaren har såklart sem, och jag fick en tid till 1 sep. Men tror knappt jag klarar mig tills dess... Ska hämta ut citodon i morgon em iaf.

Maten
Frukost : Smoothie & äggröra
Lunch : Varmrökt lax med babyspenat
Middag : Korv stroganoff med ris och wookade grönsaker
Därimellan mellis med frukter

Känner mig nöjd med dagen och har inte haft ett ända sötsug. Hur gick det då med cigaretterna och rökningen.. Gick inte så bra. Har rökt på jobbet som jag inte skulle... Men men, nya tag i morgon igen. Någon gång ska jag lyckas!
Hade med bestämt mig för att ta gymmet i morgon på lunchen.. Blir nog inget med det. Min  chef kommer ner på besök från Kungälv mellan 9-13. Bäst att vara på plats då...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar