lördag 6 augusti 2011

Halsont & febekänsla

Jaha.. Börja ju inte så bra. Jobba 3 dagar av 5. Stanna hemma i tors & igår för jag har haft ont i halsen och haft feberkänsla. Kan vara Lucas som dragit med ett par bacilusser från fritids kanske, vem vet. Eller var det bara min tur helt enkelt....  Har inte haft feber, men varit hängig i kroppen och väldigt slö. Så jag tog mitt förnuft till fånga och stanna hemma och vilade. Det trista var att hag fick göra uppehåll i joggningen... Men, bara att ta nya tag på mån morgon ;)
 Idag känns bra igen. Vilken tur, då vi bjudit hem lite goa vänner & barn på lite käk ikväll. Så nu är det dax att ta tag i dagen och fixa till lite här.



Har ännu inte heller käkat ngt godis. Heja mig. Har inte heller haft något sug efter det.... :))
 Igårkväll blev det lite popcorn iaf, det var ju trots allt fredag. Och ikväll lovar jag, att jag kommer INTE att röra gotteskålen, eller inhalera några ostbågar. Jag håller mig till salta pinnar som jag kommit överens med mig själv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar