måndag 1 augusti 2011

Härligt Välkomnande på jobbet....

Fick ett varmt härligt välkomnande idag när jag kom till jobbet av söta Irma. Hon hade "pimpat" min skärm! Det mest pinsamma var nog att det tog ca 1 h för mig att upptäcka det bara.. Satt dock inte vid datan hela tiden, för vi hade gemensam frukost & morronmöte idag, i köket... Så när jag kom upp igen så tyckte jag att jag hade ovanligt många "post - it" lappar på skärmen idag... Hahahaha som det kan bli. Jag bad om ursäkt, och jag blev förlåten ;)


Välkommen tillbaka by Irma
Det jag dock upptäckte med en gång.... var så klart detta chokladet...Ett av mina favvisar.... Tack goa Irma för allt detta ;) De hon inte visste, var att jag har gotteförbud hela augusti ut..Men jag kommer njuta desto mer när det är dax att förtäras ;)

Vitt choklad med kokos i, mmmm, livsfarligt gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar