måndag 8 augusti 2011

Muskelbristning?

Nu har dom lugnat mig, de säger det är en muskelbristning. Skönt! Eller inte skönt så, för det gör ont så inom i helvete!! Men skönt det inte var en propp.

Nu har jag tagit lite prover och väntar på svar...

Och doktorn sa det var viktigt att komma igång med träningen igen, det var så man behandla muskelbristningen...

Har försökt med de flesta medel med idag, när jag ändå är här,  att få röntga min nacke.... Men icke sa nicke, det måste ske via vårdcentralen... :( suck....

2 kommentarer:

  1. Puh, skönt at tdet inte var något allvarligare. Då är det ju bara att köra på med träningen då.... Snart dax för iForm :)

    SvaraRadera
  2. Vännen! Nu måste du stanna upp och ta hand om dig! Du pressar dig till max hela tiden med träning och krav.... Jag blir så rädd för att något ska hända dig! Tillåt dig att bara fånga dagen, lägg alla måsten till sidan så du snart är på benen igen... Vi har bara ett liv! Men framförallt bara en linda....

    Ta hand om dig <3 // Linda

    SvaraRadera