måndag 22 september 2014

Varm smörgåstårta

Idag blev det "varm smörgåstårta" på hemkunskapen ... Nja, gick inte hem hos alla ,men en del... Var absolut inte mitt starkaste drag under dessa veckor ... Vet inte hur jag tänkte där hehehe (men "jag" gillar ju det,,,,och då innebär det i min värld , att alla andra också gör det,) Men Alla gjorde den,trots protester, och Alla smaka den , wooohooooo ... 
Dock var det lite mycket stimm och bråk och tetningar idag.. Måndagskärlek kanske är ett annat ord ... ❤️ 

På fredag är det sista dagen med denna gruppen ... På måndag får jag 8 nya elever att baka med i 4v. Coolt .. Vet inte om det blir enbart 7or, eller om grupper blandas hej vilt.. Mig kvittar det.. Bara glad jag "bantat" ner det från 13st till 8..
Så lovade idag att på fredag blir det "fest" ... Det blir massor av tårta och kakor ... De ville baka Prinsesstårta, daimtårta, syltkakor ... Och Jag vill göra kladdkaka... Snacka om att vi ska svulla... Budgeten kommer ryka, som satan hehehehe... Men "chefen" är ändå på semester... Och , som ordspråket lyder...; När katten är borta, dansar råttorna på bordet" så ska jag göra exakt så... Om jag vågar,,,,, moahahahaha.... 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar