torsdag 11 september 2014

Recept..

Oj, kom på väldigt sent idag att jag missat skriva recept till kidsen i morgon,... Datorerna på jobbet har ännu inte kommit,,,😉 ,så därför måste de ha ett papper att läsa ifrån ,så se förstår vad och hur de ska göra .. 
Att skriva ner direkt från Hjärnkontoret är inte de lättaste alltid hehehe... När jag läste de jag skrivit först insåg jag ganska snabbt att "Detta kommer aldrig funka"
Så nä, Delete, gör om, gör rätt.. 😃



Nu ser det helt okej ut och jag tror vilken plutt som helst kan fixa detta .. Sen att sakerna kanske står lite i o ordning, ja Who care's.. Huvudsaken de blir en burgare iaf ! 😃

Och givetvis kom jag på att 1 har gått och blivit vegetarian bara sådär ... Så "hen" får göra efterrätt helt enkelt , äpplekladdkaka ,,, check på den 😉 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar