fredag 19 september 2014

VAB

Lurre var krasslig redan i morse ... Hängig ,ont i magen , yr mm .. Typ klassiska "provsyndromet" enl min uppfattning .. 
Som den värsta mamman i världen a'la häxan surtant , bad jag ändå honom att Gå i skolan och iaf göra de där jefra medeltidsprovet som han pluggat på i flertal dagar... Jag ana han kände "press" /"prestationsångest" ... 
När jag väl kom till jobbet och kl närmade sig 8 fick jag sms om att han kräkts .. 

Dock gick han till skolan ändå och gjorde provet.. Stor eloge !!!! Kl 10 meddela skolan att han gått hem pga sjukdom... 

Absolut kom det dåliga samvetet från min sida fram ,,,.han är sjuk,,, kan drabba vem som , när som... 
Kl 12 var jag hemma hos honom igen... Han ligger nerbäddad i soffan, mår lite bättre och jag fixa en av hans favvo lunch 
,... Nudelsoppa med sting av curry och cayennepeppar ❤️ Han åt 3! portioner och sa flera ggr att det var supergott 😄 
Värmer gott i hjärtat ... 
Så nu ska jag pyssla om lilla krabaten och även njuta av att de är helg .. ❤️ 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar