tisdag 16 september 2014

Ho ho , fucking hoo

Idag har vi haft "Julafton" på jobbet för eleverna!! ❤️ 
Äääääntlgen kom datorerna .. De var glädje tjo och shim precis hela dagen , underbart... Som de tjatat och undrat i veckor... Och plötsligt händer det.. Nu är det helt slut med pennor ,papper & böcker!! Vi är fullständigt digitala .. Helt fantastiskt att få lov att vara med på detta fenomen eller vad man ska kalla det. Coolt är det.. Tillochmed så jag är sugen på att vara med på vissa lektioner 😉 Får väl smyga mig in i en klass en dag... Bara för att kika lite.. 

De kom redan igår em hihihi ,jag har själv haft en drös hemma hos mig inatt .. Helt för stöldbegärligt att förvara en natt på Koppargården hehehe 

De 2 första coola grabbarna som fick         hämta ut 😉 


I morgon blir det utbildning förmodar jag. 

Tyvärr var inte dagen helt underbar... Såklart var där en incident som jag och L2 (Linda 2) fick psykbryt på... Vissa elever är så jävla ohyfsade ,lata , bortskämda mm.. De slänger juicepaketer på golvet, chokladpapper överallt utom i papperskorgen ... 5dagar i veckan med ständigt tjat är fan inte kul!! De värsta är, när man ber dom plocka upp , och svaret blir : varför då, de var inte jag!! Gaaaaaaagh (vill bara glidtackla dom och göra en flying elbow direkt!) Men idag , när vi hitta en halväten fralla , på en kudde, på golvet , ca 2cm från papperskorgen och 2 m från baren ... gick vi loss.. Vi kommer hålla cafeterian stängt i morgon , och de drabbar ALLA, tyvärr .. Vet att detta inte alls kommer hjälpa ... De kommer vara exakt likadant i övermorgon , men förhoppningsvis tänker de till.... Vissa iaf.... 


Så Ho Ho , fucking Hoo på Er !! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar