lördag 20 september 2014

En plus minus noll vecka..


Jahaaaa .... En plus minus noll vecka. ... Får väl vara nöjd trots jag är missnöjd .. .. Nöjd lär jag aldrig bli.. Är fortfarande under målvikten men har ju en inre målvikt på 65 kg.. 2 kg kvar.. Lillejul SKA den stå på 65, där med basta!!! 

            

Jag slarvar otroligt mycket med maten... Fortfarande.... Not good !! Skiter oftast både i frukost och lunch ... Tar lite snabba kolhydrater till mellis för att sen ära middag på kvällen .. Grönsaker och sallad som jag älskar överallt annat blickar tomt på tallriken allt jämt.. Detta är inte "jag" Min middag är aldrig komplett utan grönsaker... Men när livet är uppochner så glöms det nyttiga oftast bort... Men sålänge jag är medveten om mina fel och brister så känns det okej.. Jag är nog snart på "banan" igen. Och då jävlar i det!! 

Måste ta tag i kroppen också.. Allt löst skinn (vilande muskler!) kan man snurra flera varv runt kroppen... Igår "gömde" jag en peng i gäddhänget 😃 Man kanske skulle teijpa armarna istället ? 😉 så ser de alltid normala ut ! Likaså magen.. Hmm dax att införskaffa lite silvertejp helt enkelt !!! Ibland är jag inte så dum ändå 😉 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar