lördag 13 september 2014

Match, pensionärsjävlar och äppelkaka med äpple

Sov som en tok inatt.. Somna innan jag la huvudet på kudden typ.. Då e man trött .. Fredagen tar alltid ut sin rätt 😃 

Vaknade vid 8:30 och bädda ner mig i soffan med nybryggt kaffe, och Saltkråkan på tv,,❤️❤️❤️. Jag älskar sådana morgnar! 




Kl 12 bar  det upp på konstgräs för hemmamatch mot HIF . Tyvärr förlorade grabbarna idag med 8-3, men gjorde det ändå bra.. Kallt och blåsigt var det också.. 



Men solen titta fram också så och då.. Jag gjorde Malin sällskap i gräset .. Skönt  när man fortfarande kan njuta på markplan 😉 

Det var även Häljarps dagen idag.. Men jag var inte så sugen på den.. Drog till kära Maxi istället och stångades med allt annat folk!! Säger var lördag : Aldrig mer handla en lördag!!! Ändå gör jag det!!! Fuck off alla jävla pensionärer och annat folk som är där,,, vart jag än är ,är där folk i hasorna ,eller framför en och blockerar allt! Fan! Lär er handla ,idiotjävlar,, hur svårt ska de va... Ska man behöva abonnera stället för att få lugn och ro?? Och suckar man och himlar med ögonen spänner tanterna tillbaka blicken och muttrar surt... Nä, pensionärer borde portas från stormarknader på helgerna!!! Blir jag stadsminister ska jag lätt införa detta som lag!  Tur det finns gott kaffe som man kan ta efteråt , de e jag värd! 

När jag kom hem och packat upp de 1800 påsarna blev jag sugen på äppelkaka MED äpple i..inte som igår på hemkunskapen ,,,utan 😉 
Får se hur den smakar sen.. 


Gick förövrigt upp 0,3 kg denna vecka... Livet suger fett!! Riktigt riktigt störigt...!!!! Men men, bara att kavla upp ärmarna på måndag och ta tag i det igen.. Nästa lördag el lör därpå , måste jag in och visa mig inne på vv.. Längesen sist , får gå max 10v mellan gångerna.. Och man vill ju leverera därinne, inte få nån jävla uppläxning!!!! 


Baaaaaah 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar