onsdag 17 september 2014

Att ta kritik..

Hmmmm Att ta kritik är inte min grej .. Jag ser det som ett nederlag ,att jag är sämst i världen och blir sur arg ledsen irriterad mm 
Idag blev jag lite "kritiserad" av en kollega .. 
Hen sa det på ett sätt som fick mig att bli irriterad ... Hen kritiserade mitt sätt att vara på under elevens val... Hen tyckte jag var stressad , överstressad, såg ingen glädje i mig , såg inte ut som jag hade kul, var irriterad , mm mm 

Va faaaaaan , vad vet hen, egentligen??? Jag har vist kul och ja jag stressar ... Jag har aldrig gjort detta tidigare,har absolut ingen utbildning , kan uppenbarligen inte utbilda heller, de är mycket skrik och skrän ,barnen läser inte recept , de frågar 1000 frågor på 30 sek osv... Samtidigt vill jag att allt ska vara perfekt...Är de konstigt man ser stressad ut??? 

Så det här med att ta kritik är inte min grej..... Eller jo, kanske , men de beror på  "hur" man ger den ... 


Just nu är jag i ett stadie ,en fas, där jag bara vill skita i allt... Kasta in handduken , ge upp,........ "Baka själv då för helvete om du vet och kan så jävla mycket mer" 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar