onsdag 2 februari 2011

Var är sladden...??

Hittar inte min sladd till mobilen för att lägga in bilder.. Gaaagh, håller på att gå " bananas" här... Vet inte vad som hänt med telefonen, för inga av bilderna jag tar, lagras på minneskortet... Ja, säkert ngn inställning bara.. men varför har det bara ändrats sisådär utan att förvarna mig??

Fortfarande förkyld idag :(( Jättemega astråkigt..... Kan ju inte träna. Och jag trodde inte detta om mig själv, men jag känner lite av en frustration när jag inte kan.....Men allt har ju en mening sägs det.. Och hade jag sprungit idag, hade jag säkert ramlat och brutit benen eller ngt då det var underkylt regn i morse....

Ensam på mitt rum idag här på jobb.. .Irma är hemma och är sjuk :( Hon är med förkyld och ont i halsen, så inte konstigt egentligen jag själv har drabbats. Men värre än såhär ska det inte bli minsann. Sarah maila ut innan att hon bjöd på fika kl 15. E hemmabakad chokladkaka.... Låter ju inte helt fel... Men jag ska vara ståndaktig och INTE äta av den! Nu har jag bestämt mig. Jag kommer väga mig på fre morgon. Wiii, är helt nervös....... Men har kommit fram till att i och med detta är en kass vecka, med förkylning mm, så är det ju egentligen en optimal vecka att väga sig på, det kan ju då bara gå neråt tills vecka efter... eller...?? Så om jag rasat 1 kg ( som inte kommer hända, ironi ) tills fredagen därpå, lovar jag att jag ska slå en frivolt i vardagsrummet :))


Idag blir det grönkålssoppa till lunch :)) Yammi och nyttigt! Om det hinns, blir det en tur på stan med. Känns som om jag behöver komma ifrån ett tag idag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar