lördag 12 februari 2011

Jordgubbsgrotter & Mello..

Idag blev det en satts grottor, med jordgubbssylt..  Receptet finns på min "Receptsida"



Ikväll vankas det "Mello" igen. Som jag älskar det... Och ikväll kommer jag även att få min älskade ostbricka :)

Dagen börja med ett träningspass med Biggest Looser. 30 min hårdkörning.... Så gött. Sen bar det iväg till svägerskan för en brunch. Trevligt & mysigt som vanligt!! Och goooott. Vi satt bara och slappa i flera timmar, snacka om deras nya hus osv.. Jättemysigt att "bara vara" 
Sen var det av till C-syd för att inhandla en present som minimannen ska ha i morgon då han ska iväg på bowlingskalas. Hitta lego, det är alltid lika uppskattat ;) Sen gick jag och fönstershoppa i vissa butiker, Gina, H&M, Lindex & Team Sportia... Åååååh vad jag vill vara rik och shoppa loss... Så mycket fina kläder det fanntes nu... Blusar, tunikor, skjortor, byxor, träningskläder, joggingskor, jaa "you name it"......Viiiiiill haaaaaaaa...

Sen tipsa Jocke om ett nytt chocklad från Marabou.. Marabou Mango.. När det finns en nyhet så MÅSTE ju Linda prova det... :) Såklart, som den Mangoälskaren man är, så smakade det "lovely"...
Lucas vill INTE hem från kusinen när jag väl kom för att hämta honom.. Så han fick stanna en stund till. Jag for då hem och bakade lite "grottor" då jag blev sjukt kaksugen och hade ingen ro att bara ligga i soffan.... Och faktiskt är det så.. när jag väl bakar och allt är klart, och man tittar på hur fint allt blev, så är suget som borta... Skumt, men sant.... Men det kommer nog gå en eller annan tills senare ikväll....

Vem går vidare ikväll då.....


Elektrisk - Anniela
Ge mig en spanjor - Babsan
I'm in love - Sanna Nielsen
Like suicide - Christian Walz
My heart is refusing me - Loreen
Oh my God! - The Moniker
Seven days and seven nights - Brolle
Vaken i en dröm - Elisabeth Andreassen

Hmmmmm gissar på Brolle & Sanna dirrekt till final, och Babsan & Elisabeth till andra chansen.... Men oj vad fel jag kan ha.........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar