måndag 21 februari 2011

Träningen under v7.. oj "ingen hit"

Ja träningen under v 7 var ingen "hit" precis... Dax att ta tag i den denna vecka igen känner jag...... Dåligt med Biggest Loser med... :(  Känner mig idag som en " svullen ost" eller något... Känns som om den där förbannade " kvinnoveckan" är på G igen.. mindre kul.. Förstör mer än gör nytta :( Och min stackars man måste stå ut med humörsvängningar... Stackare där...



Sportlov denna vecka.. Lurreman är ledig och hemma med mannen. Vilket innebär jag har bara mig själv att få iväg på morgonen. Idag förvånade jag mig själv bara.. Efter jag skrapat rutorna och satte mig i bilen var kl bara 07,51.. Haaaalåå... Hur tidig som helst ju... Ville inte chocka alla med att vara först på jobbet, så jag stannade till hos Christian på tvätteriet och tog en morgon cigg.. Så kom jag lagom sen till 8,05 istället :))
Jag ska med vara ledig i slutet på veckan.. Känner för att ha en bakdag på fredag :) Blir nog så......Ska fundera ut ngt riktigt smarrigt.....

1 kommentar:

  1. det blev inget napp på spelet. Vi har kollat runt lite och tror vi skall köpa ett ochippad - det går tdligen inte att spela online om man har chippad. Vet du nåt om sådant?
    Har du någon koll på vad som är bäst av Slim och Elite? (ja, förutom att slim är en nyare modell såklart)

    SvaraRadera