fredag 11 februari 2011

............+....................

mmmmmm + på vågen idag.... +0.3 kg......Helvetesjävlapisshelvete känns det nu!!! Fan vad jag hatar +.... Jag är så besviken på mig själv så jag tror ingen kan fatta hur mycket.......FAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hade sådana förhoppningar... Så blir alt skit bara..... Nu ska man resa sig upp och ta sig vidare. Lättare sagt än gjort kan jag säga......



Så känner jag mig idag....

Efter vägningen var jag ute och sprang, i ren ilska... Sprang lite längre än vanligt, och stannade bara 1 gång för att byta musik.. och tiden blev 17 min..... rekord!!! Glömde tyvärr sätta på gps:en, så jag vet inte exakt hur långt det var..Skönt var det iaf. T o m i mörka hörnan i skogen, där jag brukar känna rädsla för lampan som är sönder, kände jag mig enbart arg. Hade där hoppat fram någon som försökt skrämma mig, hade jag slått den personen allt vad jag kunnat... Så arg var jag.........Lite har släpt nu...... Men det känns fortfarande tungt.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar