onsdag 16 februari 2011

Sista dagen som 34 & gratislunch på jobbet

Jaha.. Då var det onsdag idag.. Glömde vist att blogga igår.... Ooops... Men hade inte tid.....
Under em på jobb var det som om någon slog "Eniro katalogen" eller ngt annat hårt i mitt huvud. Pang sa det och jag blev trött (jätte) hängig och 0 i energi...... Kände mig lite febrig med... Så när jag kom hem, satte/la jag mig i soffan hos Lurre, och halvslumra till det var dax att fixa middan... Som bestod av omelette & bacon UTAN sallad,,, whaaat.. Inte likt mig, men jag palla inte fixa..... men det kändes att det fattades ngt på tallriken iaf... :)) Skadad jag är då :)
Sen bar det av till pappa och hälsa på en snabbis, vidare till syrran för att lämna en katalog med sportkläder Lucas säljer för laget. Efter det bar det av till Gunilla för att visa katalogen... Där blev det 2-3 koppar kaffe, en mazarin OCH en negerbulle... jaja, "redig fest" med andra ord igår..... Usch sen fick jag kast samvete... men jag hade ju joggat under morgonen, men dock inte kört något Biggest Looser.. orkade inte.... Så det får bli dubbelpass idag istället...... Zumba + 36 min Biggest Looser.....
Igår strök jag färdig all tvätt, la in allt i garderoberna för att få undan lite.. Höll på att plocka hela kvällen sen jag kom hem, så rätt som det var så var kl närmre 23,30.. gaaagh, uppe på övertid.. tog inte många sek att somna :))
Lucas var mycket bättre igår i sina vader. Han linkade fram rätt hyfsat på ena benet och halta på det andra. En stor skillnad från dagen innan. Ev kan han gå till skolan imorgon igen.. Igår kom det en kär kompis till honom, Hampe, och lämna ett krya på dig kort " Till min vän Lucas ",  en korg med frukt och lite choklad...Och en kortlek. Sååå gulligt gjort!!!  Lucas blev jätteglad


Inte just denna kanske, men ngt liknande :)


Idag vaknade jag superpigg... Vad händer?? Är det för man ska njuta av att det är sista dagen som 34 åring.. Nä nä... Jag är helt övertygad om att det är min träning som gör att jag känner mig piggare.. Orkar mycket mera nuförtiden.... Härlig känsla...
Idag kommer det besök från huvudkontoret, en del av ledningen tror jag det var. Så chefen bjussar på pizza till lunch idag. Jag ska ju dock ta salladen. vi äter från mamma Teresa och deras Mixsallad går inte av för hackor.. Bild kommer senare :))



Nu börjar det dra lite i stresstarmen på mig... Mycket som ska fixas på fredag.... har tyvärr fått några återbud, men kommer säkert bli perfe ändå....Jocke har skaffat en partylista till mig på Spotify, lyssna igenom den snabbt igår på jobb, verkar super, mycket blandat Me like :) Tack Jocke!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar