torsdag 24 februari 2011

Torsdag & lite sportlov

Vad hände i morse egentligen...?? Jag parkerade min bil på jobbet 07.57... Say whaaaat?? Har inte hänt på väääldans länge. Men för en gångs skull, var jag klar i tid idag helt enkelt... Kanske för det var sista arbetsdagen denna vecka....=) ?
Och japp, tog mig friheten att gå till lunch idag och ledig i morron. För att ha lite sportlov... Eller kanske ett "sportigt lov"...? Känns som det blir premiär i morron på slingan... Vet har sagt det för och aldrig hänt..Men nu känner jag på mig att det blir av.. Om jag hinner vill säga...
Idag var det superdupermegadelux stressigt på jobb. Ringde ideligen, galet mycket.. Och fullbokat i leveransen var det med, wow, en torsdag.... Längesedan jag kände av att det var så stressigt. Så när kl var 12, lämnade jag jobb med ett "ganska dåligt samvete".... Kändes som jag satte de andra i skiten för man inte kan vara där och hjälpa till.... Men jag har planerat lite fritid med familjen.... Ja inget speciellt,... Jag och Lucas ska baka lite i morron... Efter jag varit inne på jobbet och fått min massage... Härlig är det. Kommer en kille 1 gång i månaden och ger oss massage för de som vill. Tycker det är skönt när man tillbringar så pass mycket tid vid en dator som man gör...
Seen, ska vi baka 1-2 kladdkakor och lite muffins... :) Såklart ska det bjudas på kvällens gäster.. Vi ska arrangera en spelkväll med ett gäng vänner. Ska bli hur kul som helst. Vuxenspel! Barnförbjudet ;) .De får spela annat... Tror vi blir 8 vuxna & 10 barn.....Känns som om jag får skriva upp lite regler så alla förstår vad jag menar hihihihihihihi...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar