fredag 4 februari 2011

Deltävling 1 i Luleå i morgon.. :))

Åååååh, jag kom just på att det är melodifestivalen i morgon.. Tjooohoooooo, det drar äntligen igång!! Jag fullkomligt älskar schlager!!!! 6 st lördagar på raken, wiiihoooo. Startfältet för i morgon ser ut såhär :

1 . Dilba - "Try Again"

2. Swingfly - "Me and My Drum"
3. Jenny Silver - "Something In Your Eyes"

4. Jonas Matsson - "On my own"

5. Le Kid - "Oh My God"

6. Rasmus Viberg - "Social Butterfly"

7. Pernilla Andersson - "Desperados"

8. Danny Saucedo - "In the Club"

Av bara namnen, så är jag helt säker på att Danny går direkt till final, och tror han tar med sig Dilba. Jenny Silver går nog till andra chansen tillsamman med Rasmus Viberg ( vem är det...???? ) jaja, så tror jag att det blir iaf. Får se i morgon hur rätt jag har :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar