lördag 26 februari 2011

4 varv senare...

Jaaa, jag pallade springa 4 varv... Wiiihoooo. Men på en lite kass tid bara... Men, men, för att vara premiär så godkänner jag det själv :) Nu i skrivandets stund, sitter jag och muggar lite kladdkaka (snickerskladdkaka, receptet finns på receptsidan..) som blev över igår... ..Känns ju sunt när man precis har sprungit en sväng.......Nej, inte för 5 öre... Men gott är det iaf och det är ju löööördaag :)



Igår hade vi en spelkväll med våra vänner. Trevligt var det. Vi var 8 vuxna och 7 barn. Lucas gjorde vad han kunde för att arrangera en kul spelkväll för barnen, och jag tror han lyckades, de hade kul iaf. Vi vuxna med. Vi har bestämt att fixa en sådanhär kväll 1 gång i månaden. Premiär hos oss. Den man är hos, väljer spel och spelregler. Vi lottade lagen så vi var 2 och 2. Vi hant med Pictunary, Utmaningen och så ska det låta. Men i så ska det låta var vi 4 mot 4. Riktigt trevligt iaf med goa vänner och barn som har kul tillsammans..


Så ska det låta.....

Sandra, Anders & Michael..

Anette & Paulina...


Nettan, Paulina, Ida, Christian & Emil ser ut att ha kul..




Christian försöker läsa och Daniel försöker förstå...


Sötnosen Josefine hjälper till at vispa grädde...

Hon somna gott senare iaf.. Mätt & belåten & färdigbusad :)


T o m Torres var trött, och la sig med Josefine....


Ikväll vankas det mello igen, i Malmö vad jag förstått.. Linda Bengtzing bland annat & Melodi club. Kan ju bara bli en bra kväll igen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar