måndag 12 augusti 2013

Utmanar mig själv med "hemmaträning"

Ikväll skedde ett under för mig... Hade planerat att ta mig ut på en promenad, en Pw. Men jag får bannemaj inte ut mig själv... Något tar alltid emot. Har ingen som helst lust. Inte lust med något... Bläääää... men känner att jag måste göra något... För såhär "degig" kan jag inte vara resten av livet..
Så hade jag "Hege" i tankarna, och hennes träningsinspiration... Så istället för att ta den där jefra promenaden, så startade jag Youtube på tv:n och leta upp passet med Jillian Michaels. Det jag hittade var ett 30 dagars pass, a´27 min.
Så nu ska jag utmana mig själv, med att följa det i 30 dagar och se vad som händer..
Fördelen : Gratis, slipper åka på gym, känner ingen press gentemot andra som är supervältränade och helt "fitta i kropparna"
Nackdelen : Man kan ha en skitdag och skiter i träningen.. ser på annat kul på tv:n istället..

Men jag utmanar mig själv helt enkelt... De ända som förlorar på det, är jag själv...Vill jag att kläderna ska sitta bättre? Svar Ja, vill jag att kläderna ska sitta tajta, ha en fettoröv, och ringarna hänger utanför byxlinningen? Svar Nej. Vill jag ha mera ork, och förhoppningsvis känna mig piggare? Svar Ja

Efter passet på ynka 27 min, så dammade jag även av min rockring jag fått av syrran, och rockade på höfterna med i 5 min.. kanske inte jättelänge, men ett stooooort steg för mig.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar