måndag 19 augusti 2013

Födelsedag

Idag skulle vår älskade Tajan fyllt 12 år. 2 år av saknad... En enorm saknad!! Ett tomrum som aldrig kan fyllas med annat än den kärlek som jag hade till honom...
"Hoppas du blivit riktigt firad i himlen idag Tajan bajan, och pappa bjussat dig på korv, leverpastej, vattenmelon mm"

Sen en annan fölsegris,  dvs min make <3 Honom firade vi med skönsång i morse. Presenten var en 45 min massage på gymmet här i Häljarp kl 12 idag. Det uppskattades ;)
Ikväll efter fotbollsträningen, har vi käkar en mysmiddag här hemma med fondy, grönsaker, pommes /ris, bea sås, guakamole och massa kryddor. Självklart glass till efterrätt med nougatsås.
Lucas har precis lagt sig, och vi ska mysa till en Wallander film... Om jag håller mig vaken... Hehehe.. Har varit mkt idag, många känslor, jag är aggressiv till tusan, smäller av för minsta lilla... I'm a witch and a bitch...  Och alla dessa jävla frågor om allt... OMG! Precis som att de är en nyhet jag inte mår bra....?? Öööööh...
Hoppas på en bättre dag i morgon helt enkelt..
Over and out,  peace!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar