tisdag 20 augusti 2013

Svettig morgondate med Jillian

Efter sonen cyklat till skolan i morse, så degade jag ner mig i soffan igen med en kanna kaffe... Kl 09:00 hade jag en date med Jillian... Youtube strulade lite, så det gick sådär.. Körde level 3, efter att ha kört 1 & 2 förra veckan.. Dessvärre får jag bara erkänna att jag pallade inte... De var as jobbigt!! Så efter ca 20 min, gav jag upp, och började om på level 1 igen. Bätte att köra 1an & 2an ett tag, så man orkar, och inte tappar suget. När jag tränat klart så körde jag plankan i 3 min.. Shit vad jag skakade..svetten lacka.. Härligt!!!


Under veckan ska jag även prova en annan film med henne som Therese har tippsat om. Även en del "levlar" på den. Jag har smygkikat lite, och vet att jag kommer köra på level 1 ett bra tag, hehehehe. Ser halvtufft ut....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar