lördag 17 augusti 2013

Skräckis, lite svenskt & komedi

Såg en rälig film häromkvällen.... En skräckis. Jag hatar skräckisar. Vill inte se dom...Reder inte ut det. Men när det är baserat på sanna berättelser, kan jag liksom inte motstå dom... Jag måååååste bara se dom då....
Jag låg gömd bakom kudden och filten, och höll för öronen och blunda ett flertal ggr.. Medans
"He man, Michael Berggrensson" inte tyckte den var något speciellt. Han tyckte rentav att den var dålig. Jag fick däremot ta en sömntablett innan vi la oss, för att kunna somna... Tänk att detta har hänt... huuuääääää...


Igår hade jag valt en hederlig Wallander film. Mycket mer i min smak ( ja jag valde ju även skräckisen, men enbart för det var en sann berättelse.... ) Wallander var som vanligt : Bra. men gillar inte att han börjar bli "dement" i serierna... så de drar faktiskt ner lite på poängen...


Senare på kvällen hade mannen valt att vi skulle se Iron Man 3. Den var som dom övriga två filmer, dvs : Bra, spännande och rolig ( mkt humor i min smak! ) Micke satt som ett barn på julafton och bara njöt av filmen. Så det är nog en typisk "killfilm" Hahahahaha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar